Metamorfoza na przelomie lat cz. 2

Po długim czasie przychodzę do was z drugą częścią posta o mojej metamorfozie :)

Poprzedni post skoczyłam wraz z decyzja o rezygnacji ze studiów. Było to podyktowane chęcią robienia w życiu czegoś co do dzisiaj daje mi mega satysfakcje :) Od zawsze uwielbiałam robić zdjecia.  Pierwszy aparat rodzice zakupili mi na mój chrzest, potem już jakoś to tak płynęło. A więc decyzja o rezygnacji z uczelni wiązała się także z moją zewnętrzną zmianą.  Z racji na długie rozjaśnianie moje włosy były wysuszone i łamliwe a ja uporczywie chciałam posiadać długie włosy. Więc stwierdziłam że jedyna radą dla mnie będzie zakupienie dopinek, jednak jak wdrożyłam sie w ten temat zaczęły się problemy. 1- cena, 2- kolor 3-metoda dopinania. W końcu zdecydowałam się na metodę typu ring. Nie była ona może za tania ale nie miała problemu z codziennym dopinaniem a wszystko wyglądało bardzo naturalnie. jednak moją zmianę zaczęłam od zmiany koloru.  Zaszalałam i zrobiłam się na czekoladkę :)


Jak po prawie 3 miesiacach zdjełam ringi z pewnością że założe je ponownie okazało sie że straciłam prawię "siatkę" włosów. nie odważyłam się już ich założyć. Leżą schowane głęboko w szufladzie.
w zeszłym roku założyłam działalność jednoosobową i stwierdziłam ze koniec moich szalonych zmian. Moje włosy muszą odpocząć i zregenerować się. aktualnie jestem posiadaczka naturalnego koloru, włosy zaczęły robić się mocniejsze, rosną i nie łamią się :)


Teraz dopiero możecie poznać mnie tak naprawdę. Znajomi od kiedy pamiętam uważają ze jestem podobna do jednej z aktorek. dorzucam jej zdjęcie, sami oceńcie


A teraz szukuję się powoli do jednego najważniejszych momentów w życiu każdej kobiety. Może dla wielu z was wydaje się ze w wieku 24 lat taka decyzja jest dość za prędko podjęta, My jednak nie chcieliśmy dłużej czekać. Nie warto odkładać na później decyzji które mają być naszą całą przyszłością.
Aktualnie wyglądam tak, pozostał mi tylko miesiąc, mam nadzieję ze niedługo wrócę do mojej dawnej  ślicznej figury.


W przyszłym tygodniu szykuję pierwsze rozdanie na tym blogu, mam nadzieję że odniesie sukces :)
__________________________________________________________________________________


ZAPRASZAM NA KONKURS!! 
 

WYGRAJ DOWOLNE VANSY LUB CONVERSY! 

 




Share this:

CONVERSATION

29 komentarze:

  1. Gratuluję!
    Jesteś na prawdę do niej podobna podobna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Widać że coraz bardziej się zmieniłaś!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuje za wizyte ,jesli masz ochote na obserwacje daj znac :) ps poklikalam w reklamowki pozdrawiam :)
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, fajnie zobaczyć jak ludzie zmieniają się przez lata.. :-)

    http://itsmyowncatwalk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful pictures dear! It's really amazing to see how people change and how different choices can affect them! Congratulations, I don't think that 24 is too soon at all.x Have a lovely week!
    xxxx
    Stephanie
    vidathings.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, naprawdę jesteś do Niej podobna!
    ____________________________________
    Zapraszam do mnie:
    http://kolorowe-bezbarwnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś do niej bardzo podobna!

    http://lifestyle-gogi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega mi ją przypominasz :)
    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję dziecka :D
    Śliczne zdjęcia, faktycznie jesteś podobna do tej aktorki.
    Pozdrawiam serdecznie i oczywiście obserwuję :)

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję decyzji. :)
    Świetna metamorfoza, naprawdę dużo zmian. Faktycznie jesteś podobna do tej aktorki. :)

    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluje, po metamorfozie wygladasz super! a to zdjecie beer bejbi jest swietne takie smieszne i pomyslowe! <3
    http://dorey-doorey.blogspot.com
    skom?obs?

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna metamorfoza :)
    http://werusiaxa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tam uwazam ze 24 to nie jest za szybko!
    Wygladasz obłędnie!;)
    buziaki
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia. Mam nadzieję, że kiedy maleństwo przyjdzie na świat pochwalisz nam się tym na swoim blogu. ;)
    Zapraszam do mnie. Poklikałabyś w linki? Byłabym wdzięczna.
    http://pinkk-rainbow.blogspot.com/2014/02/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia! Widać że coraz bardziej się zmieniłaś:)) I naprawdę jesteś trochę do niej podobna :))
    http://natalijafashion.blogspot.com/ + Liczę na obs , odwdzieczę się tylko napisz w kom ze już :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoi znajomi mają rację, jesteś podoba do tej aktorki. :)
    Gratuluję dziecka! :)
    życzę dużo zdrowia dla ciebie i maluszka!
    Chłopiec czy dziewczynka?
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. + obserwuję :)
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie jesteś podobna :D Najładniej Ci chyba w naturalnym kolorze :) A to ostatnie zdjęcie jest prze kochane ! Na prawdę mnie urzekło :) Zwłaszcza, że sama staram się coś robić w kierunku fotografii ^^
    Pozdrawiam z http://harizon-helf.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie śliczne zdjęcia <3 Poklikam, tylko nie wiem w co, szukałam jakiś banerów czy linków i nie zauważyłam :c

    OdpowiedzUsuń
  20. Czasem trzeba coś pozmieniać i odważyć się na nowe rzeczy! Gratuluje dobrze podjętych decyzji, no i dziecka :)
    http://itssandrasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Metamorfoza po prostu świetna <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje!!! Włosy śliczne i krótkie i długie :) cudne zdjęcia :) faktycznie jesteś podobna do tej aktorki :)
    starfromsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje ^^ Rzeczywiście, jesteś podobna do tej aktorki, wiele was łączy ;)

    Obserwuje i liczę na to samo:
    http://moimswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wowww! Super, ładna z Ciebie dziewczyna ;* Nessy-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej hej, zapomniałaś o swojej 'siostrze bliźniaczce'! :)

    Zdrówka dla Ciebie i Maleństwa, bądź dzielna!

    OdpowiedzUsuń
  26. juz komentowalam jak bardzo podoba mi sie ten post? <3 :)
    zapraszam na filmik!
    Powinien Ci się spodobać, robiłam go dla czytelników więc dla najlepszych osób na świecie i jesteś jedną z nich <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. pieknie wyglądasz :) czekamy na malusza buziaki

    OdpowiedzUsuń
  28. Pieknie wyglądasz :) czekamy na maluszka Buziaki Od KUBUSIA :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje :)

    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz za obserwację.
dodasz link do swojego bloga?
na pewno wpadnę i pozostawię po sobie ślad.