Cosmetic noveltY


Doczekałam się powrotu słońca które budzi mnie ciepłem wpadającym przez moje okno. Czy to już wiosna w 100 %? Pamiętajmy "w marcu jak w garncu" Wszystko się może zdarzyć.  Nam pozostało 20 dni. Każdy dzień się dłuży, pamiętam jeszcze rok temu kiedy pojawiały się pierwsze ciepłe dni to miało się wrażenie że te dni za szybko uciekają nie dając się sobą nasycić. Dzisiaj ma na odwrót. Dzień dłuży się, każda godzina jest wiecznością a przed nami jeszcze 20 dni. 

Wczoraj zawitałam do Rossmanna. Niestety ostatni miesiąc mojego błogosławieństwa ujawnił dwa małe rozstępy na udzie. Mimo że używałam odpowiedniego kremu który zalecany jest do stosowania od 4 miesiąca ciąży, takie brzydactwo mi wyszło. Zakupiłam wiec stosowny krem i już zaczynam kurację.

Brzydota jest stróżem kobiety.
Anonim
Przysłowie arabskie
 Syoss  Keratin Hair Perfection
Stworzony dla włosów suchych i bez energii.
Wczoraj użyłam go po raz pierwszy i efektu widocznego od razu brak. 
Zapewnienia producenta: dla włosów suchych, bez energii. Uzupełnia kreatynę głęboko w komórkach włosów dla 100 % siły i ułatwionego rozczesywania. Zapewnia olśniewający połysk.
cena: 8,89 (promocja)
 Perfecta slim fit.
Serum przeciw rozstępom. Wyciąg z Boskiej trawy + kofeina. 
Niestety zmuszona byłam zakupić ten produkt z wiadomych przyczyn. Po pierwszym zastosowaniu nie mogę odpowiedzieć czy rzeczywiście działa, ale po nałożeniu czuć jego moc po przez rozgrzewającą i ściągająca formułę.   
Zapewnienia producenta: Skutecznie redukuje widoczność rozstępów, intensywnie regeneruje skórę poprawiając jej koloryt i napięcie. Znacznie poprawia elastyczność i sprężystość skóry, ujędrnia oraz przyspiesza wyszczuplanie brzucha, ud i pośladków. Zapobiega powstawaniu nowych rozstępów.
Cena: 16,99
 Garnier Ultra Doux Sekrety Prowansji.
Jak dla mnie jest to hit w śród szamponów tego producenta. Świetnie pachnie, wydajny a moje włosy są o niebo lepsze w dotyku :)
Zapewnienia producenta: Oryginalna receptura przeznaczona do włosów normalnych i pozbawionych blasku. Łączy w sobie starannie wyselekcjonowane roślinne składniki uprawiane w sercu Prowansji- zmysłowe olejki eteryczne z lawendy, znane ze swoich oczyszczających właściwości, oraz róże z regionu Grasse nadającą włosom miękkość i blask.
Cena: 4,99

 Garnier HydraAdapt
cera normalna i sucha. 
Nakłada się go na noc jak i na dzień ja jednak nakładam go tylko na noc ponieważ moja cera okazała się wcale nie tak sucha jak myślałam, chyba że ten krem ma tak wspaniałe działanie. 
Zapewnienia producenta: HydraAdapt to nowa generacja kremów dopasowanych do codziennej pielęgnacji od Garniera. Nawilżające przez 24 h aktywne formuły zostały stworzone na miarę potrzeb różnych typów skóry, aby działać w harmonii ze skórą i odpowiadać na jej potrzeby. Nawilżające właściwości eliksiru roślinnego, bogatego w minerały i składniki odżywcze, pomagają skórze uzupełnić poziom wody. Lekki krem stale zapewnia skórze nawilżenie, jakiego ona potrzebuje. 
Cena: 12,99

Share this:

CONVERSATION

26 komentarze:

  1. Używałam tego kremu z garniera niestety u mnie wywołał reakcje alergiczna, strasznie płakały mi po nim oczy okropnie, nawet gdy siedzialam w domu i nic nie robiłam ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. do mnie nie przemawiają te kremy z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie ten szampon z garniera :)
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków :)
    Dziękuję za odwiedziny :) Obserwuję :))

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za komentarz u mnie, poklikałam i zapraszam ponownie :)

    http://ellie-elen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez nie mialam zadnego z tych wyzej wymienionych kosmetykow.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam nigdy żadnego z tych kosmetyków..
    Masz fajny wygląd bloga.. Taki.. nietypowy :)

    Mam do Ciebie ogromną prośbę. Mogłabyś kliknąć u mnie w najnowszej notce w linki do sklepu Persunmall? Proszę dla Ciebie to tylko kilka sekund, a dla mnie to naprawdę bardzo ważne. Z góry dziękuję! ♥ Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używam zadnego z tych kosmetyków, ale lubię rossmana
    Super blog, obserwuję i licze na to samo: jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś próbkę kremu z garnier i dostałam uczulenia ;c

    Pozdrawiam ;*
    juliett-ofc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. nie używałam żadnego z kosmetyków, ale chyba wypróbuję szampon :)

    marcziii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam żadnego z tych kosmetyków.
    Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Daj znać jak się sprawuje serum przeciw rozstępom :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam hydra adapt ale nei za bardzo go używam :) Fajne recenzje
    Obserwuję i nie liczę na obserwację ale jeżeli podoba Ci się mój blog i klikniesz "obserwuj" będzie mi bardzo miło :)
    KLIKNIJ TU ABY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jestem tego szamponu Garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rano gadałam z mamą o zmianie szamponu.... teraz wiem już co wybrać! :D Serdecznie zapraszam do mnie :) dopiero zaczynam, ale postaram się jak najszybciej rozkręcić ;) http://janpegi-z-saralandu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Great post. Good review. Lovely blog here. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  18. great post, i follow you on g+ :) check out my new post and don't forget to click some links :*

    http://styleoutbyjasmina.blogspot.com/2014/03/sheinside-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Używam Hydra Adapt, ale mam różową wersję, ja jak na razie dużego nawilżenia nie zauważyłam ^^
    CUDDLANKA

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam ten szmpon! a u mnie wiosennie ♥
    lula-rasberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooo.. ten szampon Garniera widzę po raz pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. To prawda, teraz może być ciepło, a za tydzień znowu zimno.
    Fajne kosmetyki, uwielbiam ten szampon od Garniera. <3
    Pozdrawiam,zapraszam do mnie. Proszę o klikanie w baner Sheinside. <3
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja używam szamponu Syoss Repair Therapy, ale jakoś nie widzę szczególnych efektów po używaniu przez 2,5 miesiąca (co powinien zmniejszyć łamliwość włosów itp) a zapachu też nie ma jakiegoś szczególnego... Chyba nie przypadł mi do gustu :)
    Poklikałam w banery tak jak prosiłaś :)
    http://itssandrasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie pogoda na weekend się zepsuła (niestety)

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Czyżby Garnier miał nowości?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz za obserwację.
dodasz link do swojego bloga?
na pewno wpadnę i pozostawię po sobie ślad.