Male zakupowe szalenstwo!

         Piąty dzień marca, nam pozostało 26 dni. Mam nadzieję że tyle wytrwamy. Pogoda troszeczkę się nam zepsuła. Niestety nie budzi nas już błysk wpadających promieni tylko delikatny plusk rozbijających się kropel na szybie. Te ostatnie 26 dni zamierzam większości przeleżeć w łóżku, chcę mieć 100 % pewności że do kwietnia wytrzymam jako My. Troszeczkę obawiam się tej rozłąki cielesnej. Codziennie rano budzą mnie małe kopniaki w żebra które towarzyszą mi do końca dnia. Ciężko jest się poruszać ale jak będę się czuła kiedy zabraknie malca we mnie a będzie on już przy mnie? Poczekajmy a się dowiemy. 
        Wraz z nadejściem  wiosny zamierzam rozpocząć akcję stylizacje. Wpadłam także na genialny pomysł że fajną sprawa będą również stylizacje mojego malca. Oczywiście krótko po urodzeniu jedyne co Kuba będzie nosił będą to wszelkiego rodzaju bodziaki i kaftaniki, ale w wakacje myślę że stanie się już odpowiednio dużym facetem aby powoli wprowadzać mu świetne koszulki, bluzy i spodenki. 

         Wróćmy jednak do tematu posta. Ostatnio zakupiłam dość dużo rzeczy, po części na mój zwiększający się rozmiar. Zaciekawiła mnie nowa marka która otworzyła butik niedaleko mojej miejscowości zamieszkania. Sinsay- trafiłam tam podczas wyprzedaży noworocznych i zaciekawiła mnie aktualna kolekcja. 


 Moda damska była zawsze najdroższą sztuką opakowania.

- Ambrose Bierce

Pierwszą rzeczą jakiej szukałam były to spodnie dresowe, mam oczywiście kilka par w szafie jednak gumeczki wszyte w pasie są na rozmiar S a chwilowo potrzebowałam L. Spodnie są świetne, wygodne i w ślicznym brzoskwiniowym kolorku. 



Kolejną rzeczą której zaczęłam poszukiwać były leginsy. Mój partner jest zakochany w tej częsci garderoby, uwielbia kiedy je noszę a nie ma co ukrywać że w czasie ciąży od razu po spodniach dresowych jest to najwygodniejsza forma noszenia spodni. Zastanawiałam się nad kupnem spodni Jeans ciążowych ale po przymiarce utrwaliłam się tylko w przekonaniu że nie są one wcale tak wygodne jak by się wydawało.  




Tą uroczą niebieską sukienkę wyszukał mój kochany, jest ona wykrojona z prostokąta, dlatego idealnie na mój stan pasował rozmiar S. Dzięki temu będę mogła ją wykorzystać także po porodzie. Rękaw 3/4 i wszyte zamki na skos u dołu sukienki nadają jej świetnego wyglądu. Idealna na wizytę u lekarza, za pewne domyślacie się jakiego :) 
A więc pamiętajmy o jednej podstawowej zasadzie przy zakupie nowych ubrań :



Moda, w której nie można wyjść na ulicę nie jest modą.
- Coco Chanel

___________________________________________________________________________________

Co myślicie o tym aby mój synek Kuba miał wspaniałą pamiątkę na całe życie stworzoną z waszych np. kartek przesłanych do niego? oczywiście nie znamy terminu kiedy ten brzdąc będzie chciał pojawić się wśród nas ale nic nie stoi na przeszkodzie aby mógł odebrać pierwszą kartkę lub list. Dajcie znać czy chcielibyście zaangażować się w taką akcję :) 


Share this:

CONVERSATION

36 komentarze:

  1. Z chęcią coś napiszę do Kubusia :) Pozdrawiam i trzymam kciuki, aby za około 26 dni wszystko poszło gładko!
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super ciuchy ;)
    ja chetnie bym sie zaangazowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne ubranka i udało się taniej zakupić, więc całkowicie na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci,że masz świetny gust,choć ja nie kupuję za często w sklepach =D
    ayshablogg.blogspot.com ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Sinsay'a. Cudowne nowości.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę Fajne rzeczy ;P
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne nowości :)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam ♥ proszę o klikanie w banerek sheinside na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super nowości ;) Spodnie numer 2 najbardziej mi się spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka bombowa!!
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To musi być takie wspaniałe uczucie, czuć dzieciaczka w sobie... Ale z drugiej strony nagła zmiana, kiedy nie będzie można sprawować nad nim takiej opieki, jak wcześniej, zapewne jest straszna... Będąc w ciązy można na siebie uważać, czuć, ze to my jesteśmy odpowiedzialne za to uważanie i się na siebie zdać. A tu nagle bobas opuszcza bezpieczne miejsce, gdzie czeka na nie milion niebezpieczeństw... Sama gdy myślę o swojej skądinąd dalekiej przyszłości z tym związanej, najbardziej boję się właśnie tego-póki będziemy jako my, ja i dzieciaczek, będę mogła je skutecznie ochraniać, a gdy już nie, może wydarzyć sie tak wiele rzeczy... Ale maluszki muszą poznać świat, nie mogę też cały czas chronić to przyszłe maleństwo przed wszystkim złym. Przecież wtedy byłoby niesprawne, co prawda nie fizycznie, ale społecznie tak.
    Sukienka śliczna, mam nadzieję, ze wszystko z Wami obojga będzie w porządku przez te 26 dni i potem też :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hey beauty you have a really nice blog :) I am your new follower ,so check out my blog I hope you can follow back =)
    Regards from Bosnia ♥
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście że się zaangazujemy :)) oj ten miesiąc szybko Ci zleci, wypoczywaj jak najwięcej :))
    Śliczne dresy :)
    starfromsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne ubranka i do tego jaka okazja ;)
    Ja dopiero zaczynam w wolnej chwili zapraszam

    moda-urodastyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne nowości! Odpoczywaj jak najwięcej :)

    Nowy post! http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne legginsy i spodnie dresowe. U nas 11 marca otwarcie tego sklepu :)
    Może wspólna obserwacja ?
    Pozdrawiam.

    http://klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ojoj, mam nadzieję, że nie namęczysz się zbytnio przy tej rozłące z małym ;-))
    bardzo fajne rzeczy ^^ :))
    życzę powodzenia :* 3maj się tam ciepło ;-)

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kliknełam w baner i proszę o rewanż http://testolandiazadarmo.blogspot.com/2014/03/dressale-wish-list.html#gpluscomments

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja dzisiaj byłam w galerii i upatrzyłam sobie parę fajnych rzeczy teraz muszę hajsik zbierać (:

    OdpowiedzUsuń
  20. jeeeejku jaka świetna okazja a czarno białe legginsy rewelacja :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam ten sklep! ;33

    zapraszam Magda :)
    http://littlee-thiinggss.blogspot.com/2014/03/sheinside.html#more
    mogłabyś poklikać w linki z sheinside, dla ciebie to chwila a dla mnie ogromna szansa :3

    OdpowiedzUsuń
  22. ulala zakupy sie udaly :)
    co powiesz na wspolna obserwacje bedzie mi bardzo milo ,bardzo bym cie rowniez prosila o jeden kliczek w choies baner albo link na moim blogu bardzo by mi to pomoglo :*oczywiscie jesli to nie problem dla ciebie
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie pogoda dzisiaj się polepszyła. :)
    Świetne zakupy, wyglądają na udane!
    Śliczne zdjęcia.

    Pozdrawiam,
    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie śliczna pogoda na szczęście <33
    ♥DAGA♥

    OdpowiedzUsuń
  25. http://moniusza.blogspot.com/9 marca 2014 14:06

    dziekuje za wizyte i komentarz: ) wstawiaj koniecznie zdjecia stylizacji bo mnie zaciekawilas! jasne ze moge poklikac a do tego dodaje do obserwowanych. pozdrawiam : ))

    OdpowiedzUsuń
  26. http://moniusza.blogspot.com/9 marca 2014 14:08

    ps - super sa te zakupy, ja tez ostatnio lubie kupowac w sinsay!

    OdpowiedzUsuń
  27. Super zakupy :)
    U mnie pogoda fantastyczna czuć wiosnę :)

    http://foxyladyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Sinsay ♥ Śliczne rzeczy. Z chęcią napiszę do Kubusia ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne :)


    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. dawno nie byłam na zakupach a widzę, że twój zakup się udał bardzo:)
    best-frieend.blogspot.com ☽

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zakupy! Uwielbiam sklep sinsay, zdecydowanie najcześciej do niego zaglądam, apartament godny uwagi no i ceny nie są odstraszające a czasami na promocjach mozna dorwać t shirt z fajnym nadrukiem nawet za 10 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. sinsay to rzeczywiście bardzo fajny sklep :) dużo fajnych ciuchów można tam znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super kolor ma ta sukienka. Niestety ja nie mam nigdzie w pobliżu Sinsaya :/

    everything-about-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne ciuchy! zazdroszczę :(
    zapraszam do mnie! może zostawisz komentarz/zaobserwujesz? :)
    http://paprykowyzelek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Udane zakupy:) w końcu mama też ma być modna!
    chętnie coś napiszę Kubusiowi, to ciekawy pomysł
    - pozdrawiam Try to design

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz za obserwację.
dodasz link do swojego bloga?
na pewno wpadnę i pozostawię po sobie ślad.