Intimissimi

 Pisałam już że w ostatnią niedzielę zakupiłam sobie nowość od Intimissimi. Stanik z nowej serii Intimissimi jest całkowicie bez fiszbin. Biustonosz idealnie leży na ciele, wspaniale unosi biust do góry oraz delikatnie powiększa o jeden rozmiar. Cena wysoka, ale jak na jakość wykonania jak najbardziej słuszna. Z tego co zdążyłam się z orientować w sklepie jest kilka dostępnych fasonów tego modelu. Mi najbardziej przypadł do gustu prosty czarny zestaw.


 Majteczki zszywane laserowo co czyni je całkowicie bezszwowymi po bokach. Idealnie nadają się pod legginsy i spodnie typu ultra skinny. Majteczki nie tylko idealnie leżą pod dobrze dopasowaną odzieżą ale są także nie wyczuwalne dla skóry. Nie tłoczą i nie obcierają w zgięciu pachwin.

stanik - 114 ,- | majteczki 30 ,-

Share this:

CONVERSATION

13 komentarze:

  1. świetna jest ta bielizna ;)
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szerze mówiąc myślałam, że cena będzie wyższa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolę staniki z fiszbinami, pewniej się w nich czuję, a do tego ich też ich nie czuć, a gacie też noszę ze szwami, tyłek się mniej poci;) Tobie polecam to samo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, do fiszbin już nie wrócę. stanik jest świetnie wykończony i wspaniale zaprojektowany. nie ma obaw przed noszeniem. a w majtkach tego typy tyłek się nie poci, przynajmniej mój. na szczęście nie mam problemu z nadmiernym poceniem :) ale dziękuję za komentarz i cenne uwagi. jeżeli takowy problem kiedyś się pojawi na pewno wrócę do tradycyjnych bawełnianych majteczek :)

      Usuń
  4. niestety, do fiszbin już nie wrócę. stanik jest świetnie wykończony i wspaniale zaprojektowany. nie ma obaw przed noszeniem. a w majtkach tego typy tyłek się nie poci, przynajmniej mój. na szczęście nie mam problemu z nadmiernym poceniem :) ale dziękuję za komentarz i cenne uwagi. jeżeli takowy problem kiedyś się pojawi na pewno wrócę do tradycyjnych bawełnianych majteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stanik mi się bardzo podoba i majteczki. Właśnie miałam wybrać sie do tego sklepu :)

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna!


    ps. a u mnie? LEOPARD DRESS na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. na pewno wygodna;))
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jeszcze nie miałam okazji wypróbować takiej bielizny, ale już od jakiegoś czasu czaję się na takie majteczki. Wydają mi się bardzo przydatne - nie będą się wreszcie odznaczać na pupie szwy z majtek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. idealny, gdyby nie ta cena....

    przy okazji, dziękuję za odwiedziny :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna ta bielizna. uwielbiam czarną bieliznę !

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem ciekawa jak będzie u mnie, mały obwód mała miseczka, muszę zajść przymierzyc, od dawna szukam wygodnego stanika

    OdpowiedzUsuń
  12. ♥ ♥ ♥ Śliczny blog, bardzo ładne zdjęcia :) bardzo fajnie piszesz ^^ OBSERWUJĘ ♥ ♥ ♥

    ♥ ♥ ♥ Zapraszam na mojego bloga i Pauli. Dopiero zaczynamy, więc liczymy na Wasze wsparcie ♥ ♥ ♥
    ♥ ♥ ♥ http://cravingxsummer.blogspot.com ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz za obserwację.
dodasz link do swojego bloga?
na pewno wpadnę i pozostawię po sobie ślad.