niedzielny shopping

Po długiej przerwie znowu zawitałam. Na szczęście mam z czym wracać wiec prawdopodobnie przez najbliższy okres posty mogą pojawiać się co parę dni. Może na nowo rozruszam bloga. Wczoraj niedzielne popołudnie spędziliśmy z naszą małą rodzinką na zakupach. Odwiedziliśmy pobliskie centrum handlowe z myślą o zakupie bielizny dla mnie. Oczywiście na pierwszym miejscu znajdował się New Yorker, to tam najczęściej kupuję tą cześć garderoby. Potem zainteresowana najnowszą reklamą Intimisimi zajrzałam do tego butiku no i oczywiście najnowszy stanik (+ majtki) bez fiszbin jest w mojej szufladzie.

Zakupiłam również koszulkę nocną, bralet (gorset) oraz wspaniałą spódnicę. Na pewno za dwa tygodnie powrócę na kolejne zakupy. Tylko że tym razem będę chciała wrócić z nową torebką. No i tym samym przeglądając internet szukam czegoś co idealnie będzie spełniało moje wymagania :)


Sama nie wiem w który wzór kolor i materiał uderzyć. Podobają mi się wszystkie naraz, ale wszystkich kupić nie mogę. W sieciówka nie ma tego co szukam. Torebki w formie worka już mnie nie kręcą. Zaproponujcie mi jakiś ciekawy sklep z torebkami, byłabym bardzo wdzięczna za pomoc w odnalezieniu odpowiedniego fasonu.


Moda - to co dziś ładne, ale za kilka lat będzie brzydkie. Sztuka - to co dziś brzydkie, ale za kilka lat będzie ładne.
                                                                                                                                          - Coco Chanel


Share this:

CONVERSATION

13 komentarze:

  1. Mnie najbardziej przypadła do gustu ostatnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że zakupy się udały, trzymam kciuki ,żeby udał ci się też zakup torebki : )
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście marzę o tych dwóch torebkach z H&M, są one na mojej liście must have. Mam nadzieję, że pomogłam :) poniżej link do torebek. maniaa-mania.blogspot.com


    http://www.hm.com/pl/product/25098?article=25098-A#article=25098-B
    http://www.hm.com/pl/product/27112?article=27112-A

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny poscik ;3 I torebki ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę ze shopping był udany, ja wczoraj kupiłam sukienkę cut out w H&M :) obserwuję i zapraszam do siebie http://imemmanuelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super torebki chciałabym wszystkie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. oj jak ja uwielbiam zakupy :) tej piosenki jeszcze nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam do konkursu ---> http://misiaa200.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałe te torebeczki

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  10. najlepsza ta ostatnia torebka,ale mega droga

    OdpowiedzUsuń
  11. torebki są boskie - najlepsza ostatnia!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza torebka jest boska *.*

    Jeśli możesz, kliknij w linki w tym poście: http://mimblox.blogspot.com/2014/05/choies.html . Bardzo mi na tym zależy, w zamian mogę zaobserwować Twojego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz za obserwację.
dodasz link do swojego bloga?
na pewno wpadnę i pozostawię po sobie ślad.