nowy rok, nowa energia!

po długim czasie i niechęci do blogowania postaram się powrócić do Was z pełną parą.  Mam kilka postanowień i pewne wyzwania na ten rok. Przede wszystkim chcę się rozwijać. Pierwsze szkolenie to 8 marca w gdańsku ze szkoły nikona "fotografia noworodkowa". Postaram się o dofinansowanie oraz zrobię wszystko aby mój projekt rozwoju terenów wiejskich ruszył pełną parą. Kolejnym postanowieniem jest chęć zrzucenia kilku kilo. Jednak najważniejsze w świecie bloga to zmiany jakie chcę tutaj wprowadzić. Jestem na półmetku z remontem studia więc i powstaną nowe możliwości. postawiłam sobie pewne wyzwania: 
1. raz w tygodniu post o technikach fotografowania oraz dla zainteresowanych wyzwanie.
2. raz w tygodniu pomysł na sesje noworodkowe.
3. raz w tygodniu relacja z jednej wybranej prze zemnie sesji (mojego autorstwa)
4. no i przy dobrych wiatrach jedna stylizacja w tygodniu. chociaż to będzie już jako dodatek.  

a tym razem kilka zdjęć wolno wrzuconych :) 

sukienki uszyte na potrzeby sesji 
prezent od najukochańszego męża
Sylwek z Magdą.

Share this:

CONVERSATION

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz oraz za obserwację.
dodasz link do swojego bloga?
na pewno wpadnę i pozostawię po sobie ślad.