Sukienka weselna, jaka wybrac aby nie przesadzic?

Niedzielne popoludnie, Jakub spi a ja przegladam internet w poszukiwaniu jakiejs inspiracji. Kolejne wesele w naszej rodzinie. Od 7 lat nie ma odpoczynku od tego typu uroczystosci. Wiec jak sie ubrac? Wiadomo, nie mozna przesadzic, to panna mloda powinna byc najpiekniejsza. To na niej powinny soe zatrzymywac oczy wszystkich gosci ale jak tego dokonac przy takiej ilosci dowolnych fasonow i kolorow? Poruszajac kwestie koloru, czy wypada pojsc w bialej sukni? Sama doswiadczylam na moim weselu sytuacje wyboru sukni, mimo ze bylo to za moim przyzwoleniem. Sama wybralam kolor kosci sloniowej wiec nie bylam tradycyjna biala panna młodą a swiadkowa wykorzystala ten fakt i odziala sie w sliczna biala sukienke. Wiec mozna czy nie wypada? A co z dlugoscia sukni? Wesele organizowane sa najczesciej w sezonie letnim co zacheca do wyboru krotkich sukienek. A wiec dluga sie nada? Wiele jest takich pytan ktore sa nurtujące. Ja wiem ze sukienke bede szyla sobie sama a wiec wyboru powoli musze juz dokonywac. Sa juz pierwsze typy!



Przystaje przy ostatniej z lewej strony. Taka bede szyla. Co myslicie? Jak uwazacie? 

Banery reklamkwe

Share this:

CONVERSATION

23 komentarze:

  1. ja już dawo na ślubie nie byłam i na żaden się nie wybieram ;D Ale faktycznie trzeba wybrać taką sukienkę by nie wybić się przed pannę młodą a wicąż wygladać łądnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja proponuje uczyć ci sukienkę z rozkloszowaną "spódnicą" z tiulu i dopasowanym gorsetem, a to wszystko w kolorze pudrowego różu oraz beżowe dodatki. Jestem pod wrażeniem, że będziesz szyła sama! Gratulacje :)
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja w tym roku na 3 wesela się wybieram :) Sukienkę mam już dawno upatrzoną, teraz tylko czekam na kwiecień i zamawiam. Sama będziesz szyła swoją sukienkę? Świetnie! Jestem pod wrażeniem.

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja dawno nie byłam na weselu xD

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku uwielbiam wesela i wybór sukienki to jeden z najlepszych momentów :)
    zmiloscidozdjec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnia z lewej strony piękna! mogłabym taką mieć ale ze spódnicą do kolan

    OdpowiedzUsuń
  7. może tu znajdziesz inspirację https://www.facebook.com/PlaceForDress, też szukam sukienki na wesele w sierpniu
    www.krainakobiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ta z odkrytymi plecami jest przepiękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Popracuj nad polskimi znakami. Jakby nie patrzeć to tekst, który mają czytać Polacy, a brak liter z naszego alfabetu razi po oczach.
    Wesele... Zazdroszczę takich liczb! Ja na ostatnim byłam prawie trzy lata temu :( Chciałabym bardzo iść na taką imprezę i sobie potańczyć w gronie rodzinnym. Brakuje mi tego, ot co.

    Pozdrawiam,
    Mówiąc Słowami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ta pierwsza w kolorze różu jest idealna, sama bym chętnie taką przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne te sukienki ♥

    klikniesz u mnie? :) [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  13. Druga najładniejsza, choć nie widać przodu :P
    http://punkowa-krolowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy moja znajoma brała ślub, to jej siostra ubrała się w piękną białą sukienkę, jakby to ona szła do ołtarza i to była przesada!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja idę na dwa wesela w tym roku. Na jedno mam długą suknię w kolorze czerwieni, na drugie nie jeszcze nic... :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne suknie, chyba pierwsza najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  17. I nie miałaś nic przeciwko strojowi świadkowej? Jak dla mnie to biel raczej jest tylko dla młodej :)
    W tym roku mam 3 wesela a w przyszłym swoje :) istne urwanie głowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miała krótką i skromną, zresztą grzecznie się zapytała. bardziej byłabym niezadowolona gdybym nic o tym nie wiedziała :)

      Usuń
    2. miała krótką i skromną, zresztą grzecznie się zapytała. bardziej byłabym niezadowolona gdybym nic o tym nie wiedziała :)

      Usuń
  18. Wszystkie które pokazałaś są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne inspiracje.
    Mi najbardziej podoba się ta pierwsze od góry.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz za obserwację.
dodasz link do swojego bloga?
na pewno wpadnę i pozostawię po sobie ślad.