Tatoo

Nastala moda na tatuaze, niektórzy dlugo mysla nad wyborem wzoru inni tatuuja sie bo robia to wszyscy. Jednak to nie jest na chwile, to co damy sobie wydziarac pozostanie z nami na dlugo. U mnie w rodzinie historia tatuazy siega az do dziadka. W latach swojej mlodosci wytatuowal sobie kobiete w bikini w stylu pin up. Z wiekiem ogarnial go zal a wine zrzucal na bledy mlodosci. Czy i nas to spotka? Moj tato wytatuowal sie gdy zaczal ogarniac go kryzys wieku sredniego, krotko po 40 wytatuowal sobie cale ramie, dzisiaj 13 lat pozniej chce dokonczyc tatuaz. Ale czy nie ogarnie go podobny stan jak dziadka gdy ukonczy 60, 70 rok zycia? Nasze pokolenie prześciga sie w motywach, wzorach i technikach tatuowania. Niestety moda na wzory zmienia sie waraz z sezonem. Dawniej modne tribale zastapily motywy chinskich znakow, potem na czele byly tatuaze z motywem zwierzecym dzisiaj czaszki, roze i motywy indianskie. Techniki rowniez sa ogromne. Motyw akwateli lub szkicu, naturalne i komiksowe kolor i monochrom. Zatem co wybrac? Ja postawilam na klasyke, wedlug mnie niezawodna. Pierwszy tatoo wykonalam rok temu, sesji bylo 6 po wiele godzin siedzenia nieruchomo. Bolalo? Nie koniecznie, ja jednak nie naleze do osob intensywnie odczuwajacych ból.


Sam tatuaz jeszcze ma duzo do dokonczenia. Przedewsztkim kolor. I juz szukam czegos na dół. Tylko polaczenie takiego wzoru z jakim kolwiek wzorem jest bardzo ciesprze a chcialbym zachowac ciaglosc.
Pomysl dlugo rodzil sie w mojej glowie, nie ma wiekszego znaczenia dla mnie aczkolwiek wiedzialm ze bedzie to smok. W pierwszej wersji mialbyc jeszcze lilie, nie ma ich, moze jeszcze je kiedys dodam. 

Dzisiaj szykuje sie juz na kolejny, tym razem bedzie znajdowal sie on na udzie i biodrze. Przed swietami Wielkiejnocy powinnam byc juz szczesliwa posiadaczka tego wzoru. 


Na koniec zycze wam abyscie dokonujac wyboru nigdy go nie zalowali. Moj maz tez wybral i jest wtrakcie ;) 



Share this:

CONVERSATION

34 komentarze:

  1. Ja niestety jestem osobą, która bardzo intensywnie odczuwa ból, dlatego jeszcze nie zdecydowałam się na tatuaż, ale bardzo mi się podoba i strasznie mi się marzy. Chciałabym mieć całe wywatowane plecy :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc mi nie podobają się tatuaże,ale nie mam nic do ludzi,którzy je posiadają.I osobiście bałabym się zrobić sobie taki tatuaż:)
    MÓJ BLOG :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja postanowiłam że zrobię sobie tatuaż w wieku 18 lat.
    Może obs za obs ? Jeśli tak zacznij i zawiadom na blogu :P
    Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jak kiedyś na tatuaż się odważe, ale musze go sobie przemyśleć ;D Fajne te pórko ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  5. U kogoś nawet mi się podobają, ale sama bym się nie zdecydowała.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jak na razie nie mysle o tatuazu.

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tatuaże to super sprawa , ale ja pewnie nie zrobiłabym sobie .
    Świetny post i blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całe życie wiedziałam, że chcę zrobić sobie tatuaż a nawet kilka, jednak nie potrafię się zdecydować na wzór. Chyba jeszcze muszę z tym poczekać. W każdym razie ja wolę małe tatuaże, co nie zmienia faktu, że Twój też jest super ;)
    www.itsnesti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zupełnie nie rozumiem tatuaży, które nic nie znaczą. Każdy powinien być przemyślany i nasz ;)
    pozdrawiam
    labonnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie tatuaż powinien coś znaczyć, ale też jestem przekonana, że jak nasze pokolenie będzie mocno starzejące się to młodzież będzie się mocno dziwić czemu ktoś nie ma tatuażu czy to starszy czy młodszy niż szokować, że ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. w przyszłości chcę sobie zrobić tatuaż ;) mam wile pomysłów tylko, że mi wszystko się szybko nudzi i dlatego mam obawy.


    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :))
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :))
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już od 14 roku życia mam w głowie kilka wzorów i do dziś mi się pomysł utrzymuje, także mam nadzieję, że za niedługo uda mi się powoli je realizować ;)

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK
    *Biorę udział w konkursie na Blog Roku, zachęcam do głosowania ;)*

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi sie podobają małe , skromne tatuaże:)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale duży tatuaż! Widać, że to lubisz. ;)
    Ja nie wiem czy kiedykolwiek zdecyduje się na jakikolwiek tatuaż.
    Przypuszczam, że jeśli to nastąpi będzie on jakiś mały i symboliczny.

    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja odczuwam ból bardziej niz ktokolwiek inny. Trust me ;) lekko sie stukne gdzies i łzy lecą mi z bòlu a kolana uginają, kreci mi sie w głowie.. dosłownie padam na ryj

    OdpowiedzUsuń
  18. looks great xo

    www.aimeroseblog.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Tatuaże to piękna ozdoba ciała, a Twój naprawdę jest cudowny i niebanalny :)
    Ps. Dziękuję za komentarz u mnie na blogu :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi bardzo podobają się tatuaże. Zapraszam do mnie:
    Mój Blog^^

    OdpowiedzUsuń
  21. U kogoś to ładnie wygląda, ale szczerze mówiąc to sama chyba nie mogłabym mieć :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/02/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  22. O wow zazdroszczę takiej rodziny. U mnie tatuaże uważane są za zło -.- ale ja i tak będę je miał! Od nadgarstka do prawie końca ręki (nwm jak to powiedziec XD) chcę sobie zrobić strzałę :) a na drugiej kolorowe np. aparat (BO TO KOCHAM) i jednorożca ^^

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne, mi się marzy na nadgarstku
    Mój Blog
    Konkurs

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne są, najbardziej podobają mi się te delikatne :)
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ja nie bardzo z tatuażami nie zdecydowałabym się :) obs? ja już:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie zdecydowałabym się na tatuaż, ale podobają mi się. Zależy też u kogo i jaki :)

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Też bym chciała jakiś malutki, ale chłopak mi zabrania

    16lipca.blogspot.com (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja bardzo lubię tatuaże. W przyszłości chciałabym sobie zrobić jakiś :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Niezwykle ciekawie to często wygląda, ale sama chyba nigdy nie zdecyduję się na tatuaż.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  30. ten smok mi się nie podoba, ale to pióro jest piękne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz za obserwację.
dodasz link do swojego bloga?
na pewno wpadnę i pozostawię po sobie ślad.