Szał zakupowy cz.1 Lumpex

Marzec zaczął się dla mnie w sklepach i na promocjach. Swoje poszukiwania inspiracji rozpoczęłam w lempexach. W naszej miejscowości mamy jeden świetny " Centrum Taniej Odzieży" i w nim znalazłam kilka świetnych ciuszków świetnie wpisujących się w chwilowe trendy. Nie długo na pewno pojawi się jakaś pierwsza stylizacja ale póki co muszę wykończyć stare sprawy i tym samym zamknąć niedokończone projekty. Oczywiście wszystko modowe,


Jestem już na półmetku wykończenia pierwszego zaprojektowanego sweterka i chciałabym aby to on otwierał nowy rozdział na blogu czyli stylizacje. Oczywiście wszystkiego się jeszcze uczę, doboru kolorystyki i faktur ale jestem na dobrej drodze. nie chciałabym aby stylizacje były przypadkowe, codzienne. Moją być to takie out-fity aby Was naprawdę zainspirować :)






Wróćmy zatem do moich szaleństw w sklepach. Zakupy oczywiście świetna sprawa gdyby nie fakt małego urwisa biegającego po sklepie, ciężko się wtedy skupić i znaleźć coś fajnego. Tym razem jednak od razu rzuciły mi się ciuchy które musiałam zakupić nie patrząc na cenę ;) Przeglądać inspiracje w necie zauważyłam szalejący trend na szare rozciągnięte swetry w parze z białymi rurkami. Wiadomo że musiałam coś upolować ale nie przyszło mi do głowy że znajdę od razu komplet. wiedziałam też że potrzebuję na za raz czarnych rurek z wysokim stanem. W mojej pracy jest to konieczność więc nigdy nie za wiele tego typu garderoby. Kuba mimo że biegał po całym sklepie a jest to na prawdę kolos to pozwolił na małą przymiarkę przed lustrem. Spodni niestety nie było czasu zakładać więc kupiłam w ciemno, odetchnęłam z ulgą gdy w domu okazało się że są skrojone jak na mnie.

Wy również lubicie zakupy w second handach?

czarne rurki- no name
białe rurki- zara

jasnoszary sweterek- miss selfridge
szary golf- H&M 

Share this:

CONVERSATION

33 komentarze:

  1. Spodnie są świetne, chciałabym zobaczyć jak wyglądają na nogach! *o*
    Ja również uwielbiam robić zakupy w sh. ;)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog♥
    Zaobserwujesz jeśli się spodoba? Mi się u Ciebie bardzo podoba, więc oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, ładne i zadbane rzeczy:) Też lubię takie sklepy, ale często nie mam cierpliwości do grzebania- wiadomo, raz od razu trafi się perełka, a raz trzeba szukać i szukać i szukać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię taki zakupy :) Tanie i fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię second handy; nawet gdy zakup się nie uda, przynajmniej nie przepłaciłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne rzeczy. Dobrze wiem, że można niezłe ciuszki kupić w second handzie za parę zł jednak nigdy się nie zdecyduje. Niestety raz jak weszłam przeraziłam się tych wszystkich bab i mam uraz

    OdpowiedzUsuń
  6. takie rurki sama chciałabym dorwać ;)
    http://sisters-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja ubrania kupuję praktycznie tylko w szmateksach :D uwielbiam grzebać w ciuchach :D świetne zakupy zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne swetey. Ja tam nigdy nie umiem nic fajnego dorwac

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio miałam trochę za dużo czasu pomiędzy zajęciami i postanowiłam zajrzeć do lumpeksu. Był to mój pierwszy raz w takim miejscu, ale chyba źle trafiłam, bo ubrania wydawały się niezwykle szkaradne a cena jak na sh bardzo wysoka bo ok 30 za bluzkę Ale nie zamierzam się poddawać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetne rzeczy upolowałaś! Szary sweterek mnie zaciekawił :)
    Dzięki za kliki oczywiście ja też poklikałam :-*
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam zakupy w lumpeksach :D to najlepsze butiki pod słońcem! :) białe rurki mi sie marzą! zapomniałam je dodać na wiosenną wishlistę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy dorwałaś :)

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rzeczy ^^ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja osobiście preferuję zakupy internerowe: w lumpexach jescze nigdy nie znalazlam niczego pasującego na mnie + do mojego stylu, nawet w normalnych sklepach jest ciężko (mam trudne proporcje: jestem bardzo drobna), poza tym często okazuje się, że wybrane przedmioty nie zostały oddane bez powodu (nieodpowiednio wykonany szew, krzywy nadruk...) Ma Pani szczęście, że udało się Pani coś znaleźć :)
    www.lukanukaadv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne rzeczy udało Ci się upolować. Białe spodnie? Jestem pełna podziwu! Sama uwielbiam lumpy. Mój ostatni zakup to dżinsowa kurtka Levisa za 4 dyszki. Przerobiłam ją po swojemu i wyszło coś naprawdę pięknego. Już niebawem post z nią w roli głównej u mnie :), www.stylowyslowotok.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeju, urzekły mnie te sweterki, które muszą świetnie wyglądać z rurkami. Mam nadzieję, że pokażesz je niebawem!

    Być może kojarzysz mnie z bloga Modo Maniaczka, tym razem jednak zapraszam Cię pod inny adres.

    http://gorzkaczekoladax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. O kurczę cudowne te rzeczy :o
    Nie spodziewałam się, że w lumpeksie można znaleźć takie cuda, u mnie w mieście nigdy nie znalazłam nic ciekawego :/
    Obserwuję <3
    Zapraszam do mnie:
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zakupy wyszły :)
    Wspólna obserwacja ?? Jak tak to daj znać na moim blogu :)

    forthemost.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śqietne zakupy, też lubię kupować w lumpeksach :D

    Mój blog: kilknij na nick
    http://markovaallie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne rzeczy upolowałaś ;p
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny post :D Zapraszam do mnie :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne ciuchy, ja uwielbiam chodzić po lumpexach, większość rzeczy kupuję tam, często można wyłapać perełki po taniości i to w bardzo dobrym stanie :D

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny zestaw będzie z białych spodni i szarego sweterka :)
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Rzeczy niczym z sieciówek! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. W lumpeksach można wyszukać na prawdę bardzo orginalne i markowe ubrania.
    Bardzo ładny szary sweterek :)

    zapraszam
    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie śliczne rzeczy można wyłapać :)))

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nigdy nic nie umiem znaleźć na siebie w sh, albo za mało szukam i za szybko się poddaję. Trzymam kciuki za projektowanie! ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie sądziłam, że tak dobrej jakości można kupić sweterki w lumpkach :)


    Kochana mogłabyś mi pomóc i poklikać w linki w tym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
    Ogromnie mi zależy, z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz za obserwację.
dodasz link do swojego bloga?
na pewno wpadnę i pozostawię po sobie ślad.