Wiosenny spacer biało-szary

Udało się! W końcu pierwsza stylizacja poszła w ruch a właściwie na spacer. Logistycznie ogarnąć wszystko jest bardzo trudno. 1 dojazd do rodzinnego domu, tam mieszka siostra która może wykonać zdjęcia. 2 kto zajmie się Kubą? a może w trakcie drzemki? ok, wszystko fajnie ale najpierw niech zaśnie. Usnął, teraz trzecia sprawa, gdzie zrobimy zdjęcia? Niestety Kuba został z dziadkiem więc miejsce trzeba było wybrać w odległości do 300 m. Mój dom rodzinny leży w malowniczym miejscu, nad jeziorem wśród lasów i pól. Tylko nie każda stylizacja w te klimaty się wpisuje.  Kolejny aspekt który trzeba było wziąć pod uwagę to modelka. Niestety zawszę stoję po drugiej stronie aparatu i mimo tego że na co dzień pomagam moim modelkom w ułożeniu ciała to sama ze swoim nie potrafię za wiele. Czasami mi się wydaje że to nie brak umiejętności tylko emocjonalny strach przed otworzeniem się do obiektywu.  Może i w tej kwestii praktyka czyni mistrza :)












kamizelka futrzana- H&M
Kurtka- SiNSAY
Sweterek- Lumpex - H&M
Spodnie- Lumpex- Zara
Buty- no name 

Share this:

CONVERSATION

23 komentarze:

  1. Genialne buty ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja :)


    Kochana mogłabyś mi pomóc i poklikać w linki w tym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
    Ogromnie mi zależy, z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz! I moim zdaniem świetna z Ciebie modelka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny sweter :)

    www.rysiacelebryt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna ta kamizelka:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Futerko mega!
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę udana stylizacja.
    Mieć dom rodzinny nad jeziorem? Mega sprawa ;p
    pozdrawiam :*
    http://photo-claudine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodnie i sweterek są genialne!:))

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow! świetny look :) i buty są suuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te buty są świetne! :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna stylizacja , też mam ten problem dotyczącym "fotografa"
    No cóż trzeba sobie radzić :)
    Bardzo podobają mi się te buty , jeju genialne są !
    Pozdrawiam serdecznie :) CO powiesz na wspólną obserwację ?
    Liczę na uczciwy rewanż :D
    [url =http://patrycjabunt.blogspot.com/]PATRYCJA BLOG[/url]

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja bardzo fajna! Jeśli chodzi o zdjęcia to chyba kwestia przyzwyczajenia haha!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty mega :D bardzo mi sie podobają :)
    grlfashion.blogspot.com
    wspólna obserwacja ?:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja i śliczne zdjęcia ;P
    Podziwiam Cię za to że wszystko potrafisz sobie zgrać ;)
    Co powiesz na obs/obs? :)
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie że obserwujesz :)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Te butki to masz wprost genialne!! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zestaw! Bardzo mi się podoba połączenie luźnego swetra z białymi rurkami :-)
    Skąd ja to znam...też teraz dla mnie wyjście na zdjęcia nie jest taką prostą sprawą, bo zawsze musimy myśleć o drzemce synka i tym czy mogę swobodnie wjechać wózkiem na miejsce zdjęć :-)
    Dziękuję za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz za obserwację.
dodasz link do swojego bloga?
na pewno wpadnę i pozostawię po sobie ślad.