micky mouse

Jest! Powstał! Sweterek własnego projektu. Sam proces tworzenia trwał dobre kilka miesięcy, jak to przy dziecku bywa nie zawsze był czas i chęci. Czasami siadałam wieczorem i dziergałam do późna innym razem odkładałam byle nie widzieć i się nie denerwować. Nie lubię zaczynać i nie kończyć, chociaż teraz jestem czasem zmuszona godzić się z tym faktem. Cóż, życie nie zawsze jest łaskawe. 
Gdy już wydziergałam całość  przyszedł czas na myszkę Miki. wzór miałam wybrany już dawno. Zakup odpowiedniego filcu, wycięcie elementów i zszycie tego nie było już takie fajne i przyjemne. 
Podołałam zadaniu i jest!



 Na przodzie sweterek zapinany jest na 4 ogromne guziki, ozdobne  kieszenie i naszywki dodają dodatkowego efektu. Sfotografowane są już kolejne efekty mojej pracy z maszyną i za jakiś czas pochwalę się nimi :)



top- H&M
pasek- Haus 
spodnie- ZARA
trampki- Americanos 
sweterek- własnej produkcji

Share this:

CONVERSATION

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz oraz za obserwację.
dodasz link do swojego bloga?
na pewno wpadnę i pozostawię po sobie ślad.