Laminowanie włosów


Laminowanie włosów

Zaskakująco fajny sposób na poprawę kondycji włosów. Metoda ta wypełnia strukturę włosa naturalną kreatyna. Łatwy sposób który każda z nas domowymi produktami może w szybki sposób przywrócić blask włosom :) Ja do tej metody użyłam żelatyny spożywczej firmy Desserto  oraz odżywki która kupiłam za niecałe 4 zł w Netto. Odzywka ta jest stworzona do suchych i łamliwych włosów. całość wymieszałam w wrzącej wodzie. proporcje to: 
1 duża łyżka żelatyny spożywczej
3 łyzki gorącej wody
połowę łyżki odżywki do włosów


Ciężko było mi wymieszać to substancje bo zaczynały tworzyć się grudki jednak po dłuższym energicznym mieszaniu uzyskałam cudowna konsystencję mojej odzywki która odważyłam się nałożyć na włosy. 
 Wszystko owinęłam folia spożywczą i ręcznikiem, troszeczkę podgrzałam suszarka do włosów. Odczekałam 45 minut i rozpoczęłam spłukiwanie. Nie przestraszcie się, ponieważ uczucie przy spłukiwaniu jest okropne. Włosy wydaja się jak by sztywne mimo polewania ich intensywnym strumieniem zimnej wody.  W moim wypadku potrzebowałam 20 minut aby wszystko dokładnie zmyć. Od razu po zmyciu nałożyłam odzywkę pomocną w rozczesywaniu włosów. Moich nie dało by się rozczesać bez jej pomocy. Zmyłam odzywkę i przeszłam do wysuszania :)

efekt?? 

Włosy widocznie grubsze, mocniejsze, miękkie w dotyku i leciutkie :) cudowne :)

Polecam :)

Share this:

CONVERSATION

1 komentarze:

  1. ciągle się przymierzam, żeby zalaminować włosy, ale jakoś ciągle z tym zwlekam :<
    http://blondieslifetime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz za obserwację.
dodasz link do swojego bloga?
na pewno wpadnę i pozostawię po sobie ślad.