Naturalna maseczka do włosów

       Na wielu blogach kwitnie aż od postów na temat pielęgnacji włosów, więc i ja zadziałałam coś w tej kwestii. Z racji na to ze moje włosy po wielu niekorzystnych zabiegach, takich jak: rozjaśnianie doczepianie włosów metodą "ring" są strasznie suche, łamliwe i wypadają całymi garściami. Metod jest wiele aby włosy przywróciły swą dawna świetlistość tylko trzeba wiele czasu poświecić aby dopasować ją do potrzeb swoich włosów.
         Metoda którą ja wybrałam na początek jest bardzo prosta i na pewno większość z potrzebnych rzeczy macie w domu :)


          Jest to maseczka którą nałożyłam na całą noc a włosy zawiązałam w warkocza. Można być spokojnym ponieważ maseczka wcale nie brudzi pościeli wiec nie ma obaw przed częstym praniem :) 
Do miseczki wlałam
około 1 łyżeczki Nafty kosmetycznej 
tyle samo Olejka Rycynowego
wydusiłam ćwiartke cyryny
i wlałam żółtko jajka
Wszystko dokładnie wymieszała kilkakrotnie. Nałożyłam na włosy zawiązałam, odczekałam chwilę az mieszanka troszczekę przeschnie na włosach i moglam połozyć się spać. rano dokładnie umyłam. 

Włosy po pierwszej kuracji były gładkie miękkie i optycznie było ich więcej. Jedyny problem jaki teraz mam to uczucie ze włosy się szybciej przetłuszczają. Mimo to maseczkę będę stosować częsciej. 
Dzisiaj spróbuje laminowania włosów. Ciekawe jaki po tym będzie efekt na moich włosach :)


Share this:

CONVERSATION

1 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz oraz za obserwację.
dodasz link do swojego bloga?
na pewno wpadnę i pozostawię po sobie ślad.