małe kroki w fotografii makro ( metodą odwróconego obiektywu )

wracam po długiej przerwie z czymś innym niż zawsze. Tym razem nie ma zdjęć pięknych dziewczyn a są uroki wiosennych łąk. Czekając za nowym sprzętem nie bardzo miałam chęci, czas i pomysły na fotografowanie osób więc pobawiłam się troszeczkę fotografią makro. Zabawa ta jednak nie była tak normalna. Próbowałam nowej fajnej metody na uzyskanie zdjęć makro metoda odwróconego obiektywu. jest to fajny i szybki motyw na sklecenie jakiegoś prowizorycznego obiektywu który w jakiś sposób będzie tworzył zdjęcia makro. w moim przypadku robiłam zdjęcia moim 1J z obiektywem 10-30 mm do którego przykładałam odwrotną stroną obiektyw 50 mm z maksymalnie otwartą  przesłoną. a oto efekty :)









Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz oraz za obserwację.
dodasz link do swojego bloga?
na pewno wpadnę i pozostawię po sobie ślad.