pierwsze próby z Canonem 5D mark II

no więc jest już u mnie, moja nowa miłość. Canon 5D mark II :) + dwa przepiękne obiektywy z serii  L.
niestety wraz ze znajomymi doszliśmy do wniosku że do tego profesjonalnego zestawu brakuje jeszcze jakiegoś obiektywu z krótszą ogniskową niż te co mam, no ale cóż, takie chciałam i mam.

wypadało by dodać parę zdjęć z tego cudeńka. ostatnie parę dni to jest ciągłe zmienianie ustawień i ciągła nauka doboru prawidłowych parametrów. niedługo tutaj na stronie będzie pełno od ślicznych zdjęć. przynajmniej ja sobie tego życzę :)


mój kochany Romol :*


Rekinki i smuga na szkle ;p


kolekcja braciszka 


ja i moje głupie miny ;p


pierwsze po długim czasie wspólne zdjęcie, może nie ostatnie... 


zdobyłam tego Pana i nie oddam ;p


daj mi buzi ale się nie wygłupiaj... niemożliwe.. 



Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz oraz za obserwację.
dodasz link do swojego bloga?
na pewno wpadnę i pozostawię po sobie ślad.