pierwsza sesja plenerowa nowy aparatem

Na pierwszą sesje zdjęciową w plenerze trafiła mi się przecudowna Oliwia. Dzięki niej ja nie odzywając się za wiele mogłam tylko robić zdjęcia. Dziewczyna jest świetna w tym co robi a po za tym posiada nieziemskie warunki wymagane w modelingu. Hipnotejzing oczy i długie nogi zagwarantowały powstanie genialnych zdjęć :) podzielę się z wami tylko paroma zdjęciami cudownej Oliwi z racji na to ze ona sama nie otrzymała jeszcze zdjęć. chciałam się uwinąć z tym do poniedziałku, niestety poniedziałek już miną a ja posiadam tylko kilkanaście obrobionych zdjęć. no trudno, przede mną kolejny  weekend wiec teraz może uda mi się dokończyć to co zaczęłam. Pozdrawiam i życzę miłego oglądania :)











Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz oraz za obserwację.
dodasz link do swojego bloga?
na pewno wpadnę i pozostawię po sobie ślad.